Kilku menadżerów odchodzi z warszawskiego biura TikToka
Rafał Kaniecki z końcem listopada pożegnał się z platformą TikTok, gdzie pracował przez prawie trzy lata. Pełnił funkcję head of agency partnerships na region Europy Środkowej. Z firmy odeszli też dwaj inni menadżerowie.
Rafał Kaniecki odpowiadał za prowadzenie i rozwój biznesu agencyjnego, w tym współpracę z kluczowymi partnerami w agencjach mediowych. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem agency partnership managerów, agency solutions managerów i kreatywnych strategów
Do TikToka Kaniecki przeszedł z Mety, gdzie przez prawie dziewięć lat odpowiadał za kontakt z kluczowymi klientami i agencjami w Polsce i na rynkach wschodzących Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej był international account directorem w Saatchi&Saatchi IS. Zdobywał doświadczenie także po stronie agencji reklamowych i mediowych - VML (dziś VMLY&R), Zenith Optimedia, SoInteractive.
Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnich dniach pracę w TikToku zakończyli także Marta Skrzypiec, business marketing Lead, Poland & Central Europe oraz Tomasz Serwotka, szef sprzedaży bezpośredniej.
W Polsce liczba „aktywnych odbiorców miesięcznie” TikToka wynosi 11,8 miliona – wynika z raportu platformy, zgodnego z wymogami DSA (Digital Services Act, Aktu o Usługach Cyfrowych).
Dołącz do dyskusji: Kilku menadżerów odchodzi z warszawskiego biura TikToka