13-proc. spadek zysku Publicis w I poł. br.
W pierwszej połowie bieżącego roku zysk holdingu reklamowego Publicis Groupe zmniejszył się w ujęciu rocznym o 13,6 proc.: ze 199 do 172 milionów euro.
Tymczasem niemal na tym samym poziomie utrzymał się przychód firmy, spadając z 2,226 do 2,209 miliarda euro.
Najgorzej wyglądała sytuacja holdingu w Europie, gdzie jego przychód zmniejszył się o 11,6 proc., do 738 milionów euro. Spadek odnotowano również w Azji (o 8,2 proc., do 238 milionów euro) i Ameryce Północnej (o 3,7 proc., do 1,06 miliarda euro).
Niewielki wzrost francuskiej firmie, do której należą takie agencje jak Publicis, Saatchi & Saatchi i Starcom, udało się natomiast uzyskać w Ameryce Łacińskiej (o 1,2 proc., do 109 milionów euro) oraz w regionie Afrki i Bliskiego Wschodu (o 0,5 proc., do 63 milionów euro).
Dołącz do dyskusji: 13-proc. spadek zysku Publicis w I poł. br.