SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 polskich nominacji do Golden Drum

17 projektów przygotowanych przez polskie agencje znalazło się na shortlistach tegorocznego festiwalu Golden Drum. Najwięcej szans na narody – pięć – ma Change Integrated.

Agencja Change Integrated dwie spośród swoich pięciu nominacji do nagród na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum otrzymała za kampanię studia dźwiękowego Genetix, w ramach której wszystkie newsy na jednym z portali internetowych można było odsłuchać. Projekt ten ma szansę na wyróżnienie w kategorii „Interactive” i „Media”. Przypomnijmy, że kampania ta zdobyła w br. Srebrnego Lwa w kategorii „Cyber” na festiwalu w Cannes (więcej na ten temat). W tegorocznym Golden Drum na shortliście kategorii „Interactive” znalazła się jeszcze kampania zrealizowana przez Change Integrated dla Silesia Party, a w kategorii „Media” – przygotowana przez agencję dla Wirtualnej Polski społeczna akcja profilaktyki raka piersi oraz kampania dla Skody Auto Polska. Ten ostatni projekt również został wyróżniony w tym roku w Cannes – zdobył Brązowego Lwa w kategorii „Direct”.

Z kolei w kategorii „Public Relations” trzy szanse na wyróżnienia w konkursie Golden Drum ma Ciszewski PR: za komunikację marki Rexona (Unilever), kampanię testera wody Brita oraz działania dla Europejskiego Centrum Solidarności. Ponadto na shortliście znalazła się zrealizowana przez Genesis PR na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich kampania „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich”, która zdobyła już w br. nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards (więcej na ten temat).

W kategorii „Interactive” nominowano jeszcze kampanię „Ludzki banner” przygotowaną dla Polskiej Akcji Humanitarnej przez Scholz&Friends Warszawa, akcję o zaginięciu dziewczyny blogera zrealizowaną przez Saatchi & Saatchi Poland w ramach promocji gry „Alan Wake” oraz kampanię „Wielka inwazja Małego Głoda" (praca agencji Heureka dla marki Danio z portfolio Danone). Z kolei w kategorii „Media” szansę na wyróżnienie ma jeszcze ambientowa akcja z podziękowaniami za wyłącznie światła, którą Gruppa 66/Ogilvy Poland przygotowała dla Greenpeace’u. Natomiast w kategorii „Design i kreacja" nominowano kampanię „Bezpieczne dziecko w sieci", którą agencja Publicis wymyśliła dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Poza tym w kategorii „Kampanie reklamowe” na shortlistach znalazły się trzy polskie projekty: akcja „Razem 89-09” (praca DDB Warszawa dla Fundacji Projekt: Polska), kampania Orange pod hasłem „W krainie rozmów” przygotowana przez Leo Burnett oraz akcja „Gołębie kręcą Kraków”, którą TBWA/ wymyśliła dla władz tego miasta.

Uroczyste rozdanie nagród nastąpi w nadchodzący weekend. W ub.r. podczas Golden Drum wyróżniono trzy polskie projekty – przygotowane przez agencje Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: 17 polskich nominacji do Golden Drum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl