2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba
Spośród trzech koncertów pokazanych 18 i 19 sierpnia br. najwięcej widzów zgromadził Festiwal weselnych przebojów, który w Polsacie oglądało 2,75 mln osób. 1,64 mln oglądających zgromadził Top of the Top Festival 2017 pokazany w TVN. Z kolei Gwiazdy letniego nieba publicznej Jedynki miały 1,40 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Festiwal weselnych przebojów odbył się w Mrągowie w piątek, 18 sierpnia 2017 roku. Wystąpili w nim m.in.: Dwa Plus Jeden, grupa Bolter, Krzysztof Krawczyk, Wojciech Gąssowski, Michał Wiśniewski, Krystyna Giżowska, Weekend, Masters, Top One, Classic, Milano, Exaited i Paulla. Koncert poprowadzili Elżbieta Romanowska, Rafał Maserak, Agnieszka Hyży i Bartek Orzeł.
Średnia widownia transmisji tego wydarzenia na antenie Polsatu wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 24,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl.
Pierwsze dwa dni imprezy transmitował TVN. Średnia widownia tego widowiska wyniosła 1,64 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 14,80 proc., 17,30 proc. i 15,96 proc. udziału.
Transmisję muzycznego wydarzenia na antenie TVP1 śledziło 1,40 mln osób (odpowiednio 11,58 proc., 7,54 proc. i 9,50 proc. udziału).
Polsat w czasie emisji Festiwalu weselnych przebojów był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego we wszystkich trzech grupach wiekowych.
TVN podczas pierwszego dnia Top of the Top Festival 2017 zajął drugie miejsce w rynku, przegrywając walkę o widza z Polsatem transmitującym swój koncert.
Zdecydowanie większą popularnością cieszyły się sobotnie występy festiwalu w Sopocie, które dały TVN pozycję zdecydowanego lidera oglądalności. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Top of the Top Festival tego dnia miał wyższe wyniki od pokazywanego dzień wcześniej w Polsacie Festiwalu weselnych przebojów.
Z kolei TVP1 w trakcie emisji Gwiazd letniego nieba była druga w rynku. W tym paśmie najlepiej wypadł TVN transmitujący Top of the Top Festival.
Dołącz do dyskusji: 2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba
apoli co ma pewne znaczenie,choć wielu pewnie w ogólenie miało tv włączonej,albo na czym innym,a poza tym kwestia priorytetów;akurat Milik strzelił gola wtedy.Dziękuję za inicjatywę,za koncert,dziękuję wykonawcom i widzom i tyle.Aż tyle dla potrzebujących;dziękuję za wspomnienie o harcerstwie na luzie,ale trochę więcej niż na zasadzie:kiedyś byłem w piaskownicy i jadłem kiełbaskę.Sam koncert,jak wyżej.nIestety.