2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów
W 2012 roku wydatki na marketing w poczcie e-mail osiągną w USA wartość 2,1 miliarda dolarów.
Wartość ta będzie wówczas prawie dwukrotnie wyższa od obecnego poziomu wydatków w tym sektorze - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczej JupiterResearch.
Średni roczny wzrost poziomu wydatków ma tutaj wynieść w latach 2007 - 2012 11 procent. W ubiegłym roku na tego typu marketing wydano za oceanem 1,2 miliarda dolarów.
Z kolei eMarketer prognozuje, że do 2011 roku wydatki na marketing w poczcie e-mail zwiększą się do 1,65 miliarda dolarów, a w ubiegłym roku wyniosły one 1,5 miliarda dolarów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: 2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów