21 kwietnia "Ozon" pojawi się w kioskach
W czwartek 21 kwietnia na rynku prasowym pojawi się nowy tytuł - "Ozon" - wydawany przez Ozon Media
Założeniem Wydawców ma to być ogólnopolski tygodnik opinii o charakterze społecznym, prezentujący rzeczywistość w sposób wyważony i dogłębny.
"Tygodnik OZON ma stworzyć nową, odrębną wartość wśród tygodników opinii. Chcemy w nim dogłębnie prezentować otaczający nas świat, pokazywać różne aspekty bieżących wydarzeń. Chcemy by informacja była również podstawą do debaty na naszych łamach - czytelnik powinien mieć szansę wyrobienia własnej opinii na dany temat. Chcemy również by nasze pismo dostarczalo czytelnikom przyjemności i radości w obcowaniu z dobrą publicystyką, felietonem i inteligentnym humorem." - mówi Dariusz Rosiak, Redaktor Naczelny OZONu.
W nowy tygodnik zainwestowali m.in. biznesmen Janusz Palikot, Joanna Drzymała, Grzegorz Pindur (prezes zarządu IDS Scheer Polska), Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu i Tarnowie.
"OZON" poszerzy ofertę tygodników opinii istniejących na polskim rynku. W 2004 r. średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła ponad 190 tys. egzemplarzy, "Newsweeka" - 186 tys., "Wprost" - ponad 168 tys., "Przekroju" - ponad 103 tys.
Dołącz do dyskusji: 21 kwietnia "Ozon" pojawi się w kioskach