SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

21East i Concept House z obsługą marki Velvet

Agencja 21East (należąca do grupy Young & Rubicam Brands) zajmie się obsługą kreatywną marki Velvet na polskim rynku, a Concept House będzie projektować nowe opakowania jej produktów. Umowy z obiema agencjami firma Velvet Care podpisała do końca przyszłego roku.

21East będzie odpowiadać za całościową obsługę kreatywną marki Velvet: opracowanie ogólnej koncepcji w tym zakresie oraz kreację reklam do najważniejszych kanałów komunikacji (telewizja, prasa, internet, outdoor) i rozwiązań niestandardowych. Z kolei Concept House będzie zajmować się przygotowywaniem projektów nowych opakowań wszystkich kategorii produktowych Velvet: chusteczek higienicznych, papieru toaletowego i ręczników kuchennych.

Obie firmy zdobyły to zlecenie w przetargu. - O ich wyborze w dużym stopniu zdecydowali sami konsumenci, gdyż wybrane we wstępnej selekcji pomysły przetargowe przetestowaliśmy w ilościowym badaniu konsumenckim, którego uczestnicy najwyżej ocenili właśnie kreacje 21East i Concept House. Na naszą decyzję wpływ miało także podejście strategiczne uczestników przetargu oraz oferowane przez nich zasoby ludzkie i zaplecze organizacyjne - opisuje Roman Jawczak, senior brand manager Velvet w Polsce.

Velvet Care nie ujawnia, które inne agencje brały udział w tych przetargach. Wcześniej marka Velvet była obsługiwana w Polsce w ramach globalnych umów zawieranych przez koncern Kimberly-Clark (po wykupieniu jego polskiego oddziału jesienią ub.r. powstała firma Velvet Care).

 

Dołącz do dyskusji: 21East i Concept House z obsługą marki Velvet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl