236 mld USD na mobilne media w 2013 r., 254 mld USD w 2018 r.
Globalne nakłady konsumentów na mobilne usługi medialne odbierane za pomocą telefonów komórkowych zwiększą się z nieco ponad 236 miliardów dolarów w 2013 roku do 380 miliardów dolarów w roku 2018 - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.
W swojej analizie rynku mobilnych usług medialnych Strategy Analytics uwzględnia przeglądanie internetu, aplikacje, gry, muzykę, wideo. telewizję, dzwonki, tapety i powiadomienia.
Największym beneficjentem wydatków konsumentów na te usługi będą operatorzy komórkowi, do których w 2018 roku mają trafić ponad 254 miliardy dolarów z tytułu opłat za transfer danych (67,3 proc. całego rynku mobilnych mediów)
W najbliższych latach coraz bardziej istotne źródło wpływów ma stanowić mobilna reklama, z blisko 41 miliardami dolarów w 2018 roku, czyli prawie 11 proc. całkowitego przychodu z mobilnych mediów.
Dołącz do dyskusji: 236 mld USD na mobilne media w 2013 r., 254 mld USD w 2018 r.