SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

27 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania „Elle Man”, drugi numer w marcu

Pierwszy numer luksusowego magazynu dla panów „Elle Man” zanotował sprzedaż na poziomie ponad 27 tys. egz. - wynika z danych własnych Burda International Polska. Drugi numer pisma pojawi się w sprzedaży pod koniec marca br.

„Elle Man” zadebiutował na rynku 21 października ub.r. w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 11,99 zł. W piśmie znalazły się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach. Na rynku pierwszy numer był na rynku przez trzy miesiące, notując sprzedaż na poziomie 27,2 tys. egz.

- „Elle Man” spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony rynku reklamowego i czytelników (…) Najlepszą sprzedaż magazyn odnotował w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach, częściowo także w dystrybucji zamkniętej. Nasza strategia przyniosła założone rezultaty i będziemy ją kontynuować w przyszłości - mówi Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji pism luksusowych w Burdzie.

Drugi numer magazynu „Elle Man” pojawi się w sprzedaży 23 marca br. w cenie 11,99 zł. Decyzja o wysokości nakładu nie została jeszcze podjęta.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania „Elle Man” uruchomiony został też serwis internetowy elleman.pl.

Dołącz do dyskusji: 27 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania „Elle Man”, drugi numer w marcu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
swój z waszecia
"W piśmie znalazły się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach."

@Michał - to o czym to ma być i dla kogo? W kraju takim, jak Polska, mężczyzna nie utożsamia się z takimi atrybutami, jak moda/uroda. Czy wy robicie pismo dla gadżeciarzy, miłośników aut czy też kolekcjonerów ciuchów? facetów hetero, może gejów czy też metroseksualnych? co ma być spoiwem owych męźczyzn, którzy Was czytają? wielkomiejskość? światowość? chyba nie sentyment do kobieciej do szpiku kości marki ELLE, tłumacząc na język polski - ONA?

i jak do do diabła udało Wam się przekonać reklamodawców do takiej produktowej efemerydy? jaki jest Wasz rzeczywisty target i czy rzeczywiście dysponenci budżetu widzą potencjał?
0 0
odpowiedź