642 zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010
642 projekty zgłoszono do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Zdecydowanie najwięcej prac nadesłała agencja Leo Burnett.
642 projekty zgłoszone w bieżącym roku do Polskiego Konkursu Reklamy KTR to o 48 więcej niż rok temu. – Ten wzrost świadczy niezbicie o ciągłym wzroście znaczenia konkursu, a nie o tym że kryzys w reklamie nie istniał – komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający organizującej ten konkurs organizacji SAR.
Najwięcej zgłoszeń – 57 – pochodzi z agencji Leo Burnett, natomiast zdecydowanie mniej prac nadesłały Platige Image (27), Change Integrated (24), PZL (23) i DDB Warszawa (22). Największa rywalizacja będzie w kategoriach reklamy filmowej, warsztatu TV i ilustracji. Zdecydowanie mniej prac niż rok temu zgłoszono w kategorii reklamy drukowanej.
Kategoria | Ilość zgłoszeń | |
2009 | 2010 | |
Reklama Film | 83 | 99 |
Raklama Radio | 26 | 35 |
Reklama Drukowana | 167 | 62 |
Design | 57 | 71 |
Active Advertising | 34 | 57 |
Media Interaktywne | 46 | 58 |
Warsztat TV | 35 | 84 |
Marketing Miejsc | 8 | |
Fotografia | 67 | 70 |
Ilustracja | 59 | 80 |
Kampania | 20 | 18 |
Suma | 594 | 642 |
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR obrady jury odbywają się dwuetapowo. Najpierw na platformie internetowej SAR, przygotowanej i wdrażanej przez Digital One, wyłonienie zostaną short listy w każdej kategorii. Następnie obrady z udziałem 30 wybranych dyrektorów kreatywnych polskich agencji reklamowych będą prowadzone w warszawskiej Zachęcie. Głosowaniem w trzech kategoriach (reklama drukowana, film/radio i kampania) będzie kierował Amir Kassaei, CCO w DDB Group Germany, natomiast w pozostałych kategoriach tę funkcję będą pełnić Wojciech Dagiel (fotografia), Xawery Żuławski (warsztat TV/radio), Przemysław Truściński (ilustracja), Małgorzata Leniarska (design), Bartek Gołębiowski (media interaktywne), Przemysław Wojak (active advertising) i Grzegorz Kiszluk (marketing miejsc).
Wszystkie nagrody – w tym wyróżnienia specjalne za łamanie stereotypów w reklamie oraz dla najlepszych agencji reklamowej, studia produkcyjnego, domu produkcyjnego i reklamodawcy – zostaną wręczone podczas uroczystej gali 27 kwietnia w Teatrze Dramatycznym.
Dołącz do dyskusji: 642 zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010
Jezeli chodzi o reklamy wylacznie na konkursy to juz sie to zmienia, bo nieocenzurowane reklamy pojawiaja się w internecie, niektore sa rewelacyjne, np. nieocenzurowane Danio:
http://adabout.pl/reklamy,flash_9_2_6_0_0_0_0.html