SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie.

Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i  działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie.

spplakat

Za przygotowanie kreacji i zakup nośników odpowiada dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego.

Dołącz do dyskusji: 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl