SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

76 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu

Dwie trzecie Polaków (66 proc.) nie ufa mediom publicznym, a jeszcze więcej (72 proc.) twierdzi, że nie są niezależne - wynika z badania „Media publiczne w oczach Polaków" przeprowadzonego przez Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych.

Tylko 45 proc. odpowiedziało pozytywnie na pytanie: „czy media publiczne są potrzebne", więcej - 48 proc. - stwierdziło, że nie. 7 proc. nie miało zdania.

68 proc. ankietowanych nie jest zadowolonych z programu oferowanego im przez media publiczne. 27 proc. akceptuje ofertę programową.  74 proc. uznaje działalność mediów publicznych za nieważną, a „80 proc. jest przekonanych, że oferta programowa mediów publicznych nie jest atrakcyjniejsza od mediów komercyjnych”.

64 proc. opowiada się za finansowaniem mediów publicznych z reklam (przeciwko temu pomysłowi jest 33 proc.). Aż 76 proc. nie chce płacić abonamentu, a 86 proc. same zasady płatności abonamentu ocenia jako nieuczciwe. Jedna trzecia przyznała się do płacenia abonament.

Badanie zostało przeprowadzone 21 października 2012 r. przez Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych, na zlecenie TOK FM, na próbie 860 dorosłych osób.

Dołącz do dyskusji: 76 proc. Polaków nie chce płacić abonamentu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żałosne
TOK FM-największa kokurencja publicznych regionalnych zleca badania - wzruszające.To RMF niech zleci badania co słuchacze sądzą o ZET-ce, a TVN o Polsacie. Strzelcie sobie baranka.
odpowiedź
User
aaa
Co żydowska propaganda gazety wybiórczrej!!!!! A co Polacy sądzą o zetce i rmf???? W końcu rmf ma bardzo bogatą ramówkę - słychać aby numer i wyslijcie smsa :D
odpowiedź
User
WIARYGODNOŚĆ MEDIÓW PUBLICZNYCH
Efekty strategii rozwoju tvp autorstwa prezesa Brauna są już widoczne.
odpowiedź