80 proc. abonentów platformy N na płaski telewizor
Czterech na pięciu abonentów platformy N posiada płaski telewizor umożliwiający oglądanie telewizji HD - wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC zrealizowanego w listopadzie na zlecenie operatora.
Badanie pokazuje, że 60 proc. klientów platformy kupiło nowy telewizor w przeciągu ostatnich trzech lat. Z kolei z badania MillwardBrown SMG/KRC Target Group Index (lipiec - wrzesień br.) wynika, że blisko połowa z nich posiada odbiornik z przekątną ekranu większą niż 30 cali.
Jednocześnie 83 proc. abonentów platformy N deklaruje, że ogląda telewizję w wysokiej rozdzielczości, a ponad połowa dekoderów platformy N posiada funkcjonalność PVR.
Platforma N od początku udostępnia klientom wyłącznie dekodery HD. Na koniec września br. miała 858 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: 80 proc. abonentów platformy N na płaski telewizor