Afekt dla Kulczyk Tradex
Ponad 300 zaproszonych gości - dziennikarzy i VIPów uczestniczyło w polskiej prezentacji Audi A4, która odbyła się 22. lutego w Warszawie
Motywem przewodnim spotkania było przedstawienie 4 wyjątkowych atrybutów nowego Audi A4: połączenia kreacji, techniki, sportu i elegancji, które razem tworzą doskonałą całość.
Pierwszą częścią spotkania była premiera nowego modelu, która odbyła się w specjalnie zaaranżowanej hali Expo. Formuła połączenia nowoczesnego teatru i tańca oraz efektów specjalnych miała za zadanie wyrazić unikalne cechy nowego Audi A4 przez pryzmat ludzkich emocji. Zaproszonym gościom przedstawiono 4 etiudy teatralne, które nawiązywały do atrybutów Audi A4 poszukując analogii między ludzką pasją i tkwiącym w człowieku dążeniem do doskonałości a jego kreacjami. Nowoczesny taniec i awangardowe działania teatralne kojarzą się z ruchem, dynamiką, pięknem i doskonale wyrażają siłę ludzkich aspiracji.
W drugiej części goście mieli możliwość porównania wrażeń z rzeczywistością podczas aktywnego zwiedzania ekspozycji modeli Audi A4. Każdy z czterech eksponowanych samochodów nawiązywał aranżacją do symboliki wykorzystanej w pierwszej części prezentacji, a dodatkowym akcentem była analogiczna stylizacja hostess. Dla uzupełnienia wrażeń można było umówić się na jazdy testowe. Wieczór zakończył poczęstunek utrzymany w stylu fusion, którego atrakcją była stacja life cooking.
Całościowo za koncepcję i realizację oprawy artystycznej odpowiadała agencja AFEKT. Pozyskanie budżetu odbyło się po przetargu i było kontynuacją dotychczasowej współpracy Afektu z generalnym przedstawicielem VW i Audi firmą Kulczyk Tradex.
Dołącz do dyskusji: Afekt dla Kulczyk Tradex