SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja 2012 i Platige Image dla Pracuj.pl

Platige Image oraz Agencja 2012 ogłosiły współpracę przy najnowszych odsłonach kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Kampania stanowi rozwinięcie wcześniejszych działań serwisu rekrutacyjnego. 

Koncept kreatywny „W środowisku Pracuj.pl” powstał w 2021 roku. Platformę opracowała agencja Brasil, w zakresie realizacji spotów za obsługę odpowiadał dom produkcyjny Televisor.

Pracuj.pl wybiera nowych partnerów

Nowa odsłona kampanii wykorzysta cyfrowo wygenerowane zwierzęta, aby przedstawić wyjątkowe historie i wyzwania, jakie spotykają postacie w środowisku pracy. Produkcją animowanych spotów zajmie się Platige Image, a za reżyserię odpowiadać będzie Tomek Miazga, współpracujący ze studio także przy innych projektach.

Bohaterowie najnowszych spotów to charyzmatyczne zwierzęce postacie, które zostaną zaprezentowane w różnorodnych sytuacjach i będą pokazywać jakie możliwości czekają na kandydatów na rynku pracy.

Agencja 2012 jest odpowiedzialna za rozwój platformy kreatywnej „W środowisku Pracuj.pl” serwisu rekrutacyjnego Pracuj (Grupa Pracuj). Jej celem jest  zwrócenie uwagi na różnorodność i dynamikę współczesnego środowiska zawodowego.

Kampania „W środowisku Pracuj.pl” będzie szeroko wykorzystywana w mediach, zarówno offline, jak i online.

Strony zgodziły się na długoterminową współpracę. Została ona poprzedzona przetargiem. 

Za realizację kampanii odpowiadać będą Agnieszka Górna (head of production), Marek Gajowski (head of CGI), Katarzyna Kopczyńska (producentka), Maciej Szewczenko (CG supervisor) ze studia Platige Image. Przemysław Bogdanowicz (executive creative director), Paulina Mońko (account director), Paweł Mazurkiewicz (supervising senior creative) i Sławomir Klimkowski (supervising senior creative), reprezentują Agencję 2012.

Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 i Platige Image dla Pracuj.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl