Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Do zespołu firmy badawczej Kantar dołączyła Agnieszka Antecka obejmując stanowisko creative domain operational lead.
Antecka będzie wspierać szefową domeny creative, Katarzynę Lewińską zarówno w pracy bieżącej, jak i rozwijaniu aktywności consultingowej Kantara w obszarze creative.
- Jestem przekonany, że Agnieszka, ze swoim ogromnym doświadczeniem i wiedzą na temat efektywności komunikacji, jest osobą, która widocznie wzmocni nasz rozwój Domeny Creative. Jej świeże spojrzenie będzie także istotnym elementem w naszej strategii stałego rozwoju nowych rozwiązań z zakresu testowania kreacji i efektywności przekazu komunikacyjnego– mówi Kamil Michalski, general manager Kantara w Polsce.
Przed dołączeniem do Kantara Agnieszka Antecka pracowała w Ipsos Marketing jako senior project manager. Spędziła tam ponad 4 lata. Wcześniej była consumer &market insight managerem w Ferrero Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar