Agnieszka Bieniek po 18 latach odchodzi z biura reklamy Edipresse
Agnieszka Bieniek po 18 latach rozstaje się z Edipresse Polska, gdzie pracowała jako dyrektor biura reklamy. Natomiast Małgorzata Perzanowska obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i sprzedaży korporacyjnej.
Zarząd spółki zdecydował o powołaniu nowego stanowiska w strukturze dyrektora sprzedaży ds. digital, na które obecnie prowadzona jest rekrutacja. Zatrudniona osoba przejmie wszystkie obowiązki odchodzącej Agnieszki Bieniek z obszaru digital i będzie raportować bezpośrednio do Izabeli Bochenek-Strauss, członka zarządu Edipresse Polska, odpowiedzialnej za cyfrowe portfolio firmy.
- Doceniamy te wspólne lata pracy. Agnieszka wniosła bardzo wiele w rozwój naszej firmy, nie tylko w obszarze tytułów prasowych, ale także w budowaniu sprzedaży w digitalu i rozwoju projektów crossmediowych - mówi Alicja Modzelewska-Warec, dyrektor generalna Edipresse Polska.
Ponadto Małgorzata Perzanowska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i sprzedaży korporacyjnej. Do jej obowiązków należy m.in. planowanie strategii sprzedaży dla tytułów prasowych spółki oraz projektów multimedialnych, negocjacje umów korporacyjnych oraz ustalanie polityki sprzedażowej.
Dyrektorzy zarządzający platform multimedialnych - Agnieszka Smit i Agnieszka Wicher-Szczesna - będą bezpośrednio odpowiadać za strategię sprzedaży brandów prasowych oraz za wszystkie działania związane z funkcjonowaniem dedykowanych zespołów sprzedażowych.
Zmiany mają nastąpić od stycznia 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Bieniek po 18 latach odchodzi z biura reklamy Edipresse