SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska.

Agnieszka Chylińska w reklamie Avivy Agnieszka Chylińska w reklamie Avivy

W kampanii Avivy Agnieszka Chylińska przedstawia sią jako matka i kobieta prowadząca dom. Deklaruje, że skorzystała z ubezpieczenia zdrowotnego zaproponowanego przez doradcę Avivy, i zachęca do odwiedzenia serwisu glosrozsadku.pl.

- Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie - podkreśla Elżbieta Wójcik, wiceprezes firmy. Uzupełnieniem reklam z Chylińską będą internetowe spoty, w których doradcy Avivy opowiadają prawdziwe historie o tym, jak pomagają klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji chroniących rodzinę.

Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Bohdan Białorucki, rzecznik Avivy, współpraca firmy z Agnieszką Chylińską została zaplanowana długofalowo.



Akcja reklamowa wystartowała 6 maja i potrwa do połowy czerwca. Obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet (mailingi, działania Google, na Facebooku i YouTube).

Za strategię i kreację odpowiada agencja GreyGroup, kreacją reklam internetowych zajęła się PromoAgency, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Point of View. Spoty wyprodukowało studio Film it, w wyreżyserował Xawery Żuławski. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe ZenithOptimedia Group (telewizja) i Cube Group (internet). Działania PR realizuje agencja Solski Burson-Marsteller, a działania e-PR - Adhorizon. 

>>> Agnieszka Chylińska w kampanii Aviva (fotogaleria)

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nico
Fatalny pomysl i reklama fatalna... Agnieszka sztuczna i nie pasuje.... Xawery dal ciala... Slabo :(
0 0
odpowiedź
User
AJ
Równie dobrze nadaje się do reklamy tipsów, ogórków marynowanych i ubojni drobiu... Pomysl z du..... Gratuluję działowi kreacji. Żuławski nie w formie.....
0 0
odpowiedź
User
Robert Janusz
Ta laska schodzi na psy... Aviva też.
0 0
odpowiedź