SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Radawiec szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska

Agnieszka Radawiec została nowym dyrektorem komunikacji marketingowej sieci kablowej UPC Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Izdebską, która odchodzi z firmy.

Radawiec odpowiedzialna będzie za definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki UPC oraz jej produktów, a także za zarządzanie wizerunkiem UPC. Podlegać będzie bezpośrednio Grzegorzowi Esz, członkowi zarządu i dyrektorowi marketingu UPC Polska.

Agnieszka Radawiec ostatnio pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej w spółce Eurozet. Wcześniej przez wiele lat związana była z Grupą Euro RSCG Poland i Euro RSCG 4D, gdzie współtworzyła oraz wdrażała strategię komunikacji i promocji m.in. dla takich marek jak Orange, Telekomunikacja Polska, PKO BP i Grupa PZU.

 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radawiec szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
Niech pani nie zabraknie odwagi, by zakończyć tę szkodliwą kampanię z nieśmieszną kabarecistką.
25 15
odpowiedź
User
GRATS
Gratulacje i powodzenia !
20 12
odpowiedź
User
J23
UPC zrobiło dobry nabytek zatrudniając Agę. Dała się poznać jako oddana profesjonalistka. Gratulacje!!!
24 17
odpowiedź