Airly ma nowe logo
Aplikacja do monitorowania jakości powietrza Airly ma nowe logo.
Odświeżenie wizerunku to nie jedyna zmiana, na jaką zdecydowała się platforma. Aplikacja ma nową stronę internetową w języku angielskim.
Na nowe logo składają się biały okrąg oraz dziewięć kresek rozchodzących się na zewnątrz, umieszczonych na niebieskim tle. Poprzednio firma komunikowała się z pomocą niebieskiego koła przeciętego dwoma smugami, na środku zaś znajdowała się nazwa Airly.
Na dole poprzedni logotyp Airly, na górze nowe logo
Logo przygotowała agencja EACH z Londynu oraz polska agencja PA Digital.
- Pracując z Airly, uświadomiliśmy sobie niewygodną prawdę, jak złe jest powietrze na całym świecie i jak negatywne zmiany przynosi to w efekcie. Chcemy, by nowa identyfikacja dotarła do jak największego grona ludzi i pomogła w realizacji wspólnego celu, jakim jest walka o czyste powietrze - mówi Louise Coates z EACH London.
Airly informuje o jakości powietrza
Airly w najbliższym czasie ruszy ze sprzedażą w internecie sensorów do mierzenia jakości powietrza na użytek prywatnych osób.
Airly to polska firma oferująca sieć sensorów jakości powietrza. Działa w Polsce i kilkunastu innych krajach. Misją firmy jest edukacja i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat znaczenia jakości powietrza.
Dołącz do dyskusji: Airly ma nowe logo