Aleksandra Przeździecka w zarządzie Rady Reklamy
Do zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy dołączyła w roli członka zarządu Aleksandra Przeździecka, strategy&business development director w Warner Bros. Discovery.
Przeździecka ma prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru komercjalizacji treści, opartych o dane, nowoczesne technologie i rozwiązania efektywnościowe dla klienta/ konsumenta/użytkownika. Działa aktywnie w ramach Discovery Women’s Newtork, współorganizując TedxWarsawWomen w ramach ekosystemu player.pl, czy wprowadzając program rozwojowy dla managerów promując wewnętrzny rozwój kariery różnorodnych talentów. Poprzednio zarządzała Media Direction OMD.
Aleksandra Przeździecka w zarządzie Rady Reklamy zastępującego ustępującego Marcina Idzika, dyrektora działu sprzedaży TVN Media.
- Dołączenie do grona zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy osoby o tak bogatym życiorysie zawodowym i ogromnym doświadczeniu, jaką jest Aleksandra Przeździecka to dla nas – pozostałych członków tego zacnego grona – fantastyczna informacja. Jestem przekonany, że Aleksandra wniesie mnóstwo świeżych, kreatywnych pomysłów i nowego spojrzenia w nasze działania. Ustępującemu Marcinowi Idzikowi w imieniu swoim i wszystkich koleżanek i kolegów z zarządu składam ogromne podziękowania za dotychczasowe zaangażowanie i wsparcie, którego nie zapomnimy – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Przeździecka w zarządzie Rady Reklamy
polska język, trudna język
Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru komercjalizacji treści, opartych o dane, nowoczesne technologie i rozwiązania efektywnościowe dla klienta/ konsumenta/użytkownika. Działa aktywnie w ramach Discovery Women’s Newtork, współorganizując TedxWarsawWomen w ramach ekosystemu player.pl, czy wprowadzając program rozwojowy dla managerów promując wewnętrzny rozwój kariery różnorodnych talentów.