Podróż po Azji reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Alior Banku utrzymana w nowej koncepcji kreatywnej. Akcję, promującą Konto Jakże Osobiste, przygotowały firmy marketingowe PZL, Papaya Films, Televisor, Juice i Maxus.
Spot z kampanii pokazuje, jak klient Alior Banku podczas podróży po Azji chce wypłacić pieniądze z bankomatu. Kiedy uruchamia aplikację mobilną, natychmiast pojawia się pracownik tego banku i informuje, że w ramach Konta Jakże Osobistego oprócz darmowego prowadzenia rachunku, korzystania z karty i przelewów internetowych można wybrać bezpłatne korzystania z dwóch usług, m.in. wypłat z bankomatów na całym świecie.
Reklamy są utrzymane w zmienionej koncepcji kreatywnej: klienci wzywają pracowników Alior Banku, klikając w ikonę melonika, a pracownicy mają nowocześniejszą stylizacją, nawiązującą m.in. do świata cyfrowego. W pierwszej odsłonie kampanii reklamowane są nowe opcje w aplikacji mobilnej banku.
Kampania jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. współpraca z influencerami) oraz oddziałach Alior Banku (niestandardowe projekty witryn).
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot Konta Jakże Osobistego wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - studio Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Podróż po Azji reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (wideo)