Rozkoszny promuje Alpro
Właśnie ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”, przygotowana przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny.
Kampania wprowadza na rynek autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro. Działania podkreślają różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując je w nowoczesny sposób.
Współpraca z Rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „MasterChef Nastolatki”, który został ambasadorem marki Alpro, nadaje kampanii nowego charakteru. W ramach kampanii Rozkoszny prezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro, takie jak pistacjanka na Alpro owsianym oraz skyrnik baskijski na Alpro w Stylu Skyr Mango.
Działania prowadzone są w kanałach digital, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube, a także na kanałach social media ambasadora marki. Kampania jest również wspierana komunikacją na nośnikach OOH w Warszawie.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy z Michałem Korkoszem Rozkosznym oraz kampanię OOH odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało 9Production. Reżyserią spotów wideo zajął się Przemysław Kulikowski, a fotografie do kampanii wykonała Pola Sobuń.
Dołącz do dyskusji: Rozkoszny promuje Alpro