SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marki Danio Jogurt Pitny

Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny. 

Danio Jogurt Pitny to najważniejsza premiera produktowa Danone w 2024 roku. Grupą docelową działań są “młodzi dorośli”. Altavia Kamikaze + K2 przygotowała koncept komunikacji digital dla nowego produktu, materiały POS, offline oraz non-standard. Odpowiada także za realizację części zaplanowanych działań.

Altavia Kamikaze + K2 jest odpowiedzialna za przeprowadzanie konkursów, kampanii oraz przygotowanie materiałów digital. W ramach projektu agencja wypracowała m.in. Key Visual, hasło oraz materiały graficzne dla aktywacji konkursowych.

Danio reklamuje się DanioBusami

Dodatkowo Altavia Kamikaze + K2 jest  autorem pomysłu na sampling nowego produktu z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych DanioBusów, wyposażonych min. w strefę gamingu, karaoke czy strefę selfie. Trasa DanioBusów została przygotowana w oparciu o wyselekcjonowane eventy odbywające się w dużych miastach, takich jak m.in.: SBM Festival w Warszawie, Juwenalia w Krakowie i Wrocławiu czy Influencers Live we Wrocławiu.

Za stronę organizacyjną eventów odpowiada agencja Elektra.

Dołącz do dyskusji: Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marki Danio Jogurt Pitny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl