SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amerykańska marka Glorious Gaming zatrudnia Galaktus PR

Galaktus PR, agencja komunikacyjno-marketingowa zajmująca się klientami z branży hi-tech, zaczęła obsługę producenta sprzętu dla graczy Glorious Gaming.

Galaktus PR będzie wspierać Glorious Gaming w zakresie działań marketingowych i public relations mających na celu zwiększenie rozpoznawalności produktów marki wśród polskich graczy. Galaktus PR zajmie się opracowaniem strategii komunikacji, działaniami public relations, influencer marketingiem oraz prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych dla lokalnych odbiorców. Agencja będzie odpowiadać za realizację współprac marketingowych m.in. na platformach YouTube, Instagram i TikTok.

Agencja pozyskała klientów w ramach działań new business. Strony nie ujawniają na jaki okres została zawarta umowa. Za realizację działań po stronie agencji odpowiadają interdyscyplinarne zespoły pod przewodnictwem Mateusza Szukajta (CEO) i Michała Filipka (PR manager).

Amerykańska marka Glorious Gaming produkuje m.in. klawiatury mechaniczne i myszki, podkładki i akcesoria lifestylowe dla graczy.

Dołącz do dyskusji: Amerykańska marka Glorious Gaming zatrudnia Galaktus PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kadyks
W PL mamy już agencje, które specjalizują się w branży gamingowej. Mam na myśli choćby - beloud.team. To jest specyficzna branża, ale dobrą kampanią da się dotrzeć do masy ludzi. Jeśli gra jest w miarę sensowna i wciągająca, nie powinno być problemów. Ale samo to nie wystarczy. Trzeba skorzystać z zasięgów znanych ludzi, mieć na to plan. Gier jest mnóstwo - tylko część z nich realizuje cele.
odpowiedź