SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24

Nowy program Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”, nadawany w TVN 24, gromadzi średnio 230 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało w tym samym paśmie rok temu.

Średni udział magazynu, emitowanego w dni powszednie o godz. 18.00, wynosi 2,26 proc. w grupie 4+ i 1,85 proc. w komercyjnej 16-49. W analogicznym okresie ub.r. TVN 24 w czasie emisji “Tak jest” oglądało 170 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,76 proc. i 1,50 proc.

W paśmie nadawania “Tak jest” teleiwzji TVN 24 nie udaje się jednak dogonić mającego większy zasięg TVP Info. Informacyjny kanał Telewizji Polskiej pokazuje wtedy programy regionalne, w tym o 18.30 główne wydania serwisów regionalnych i ma 3,23 proc. udziału w rynku.

Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn Andrzeja Morozowskiego oglądają głównie mężczyźni, widzowie w starszym wieku, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Magazyn “Tak jest” składa się trzech części. W pierwszej Andrzej Morozowski rozmawia z jednym z pięciu komentatorów, potem Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, zaś ostatnia część audycji to dyskusja z udziałem ekspertów oraz dziennikarzy TVN 24.
 



Oglądalność “Tak jest" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
13-09-2010 228 059 2,38% 2,46%
14-09-2010 198 669 1,81% 0,26%
15-09-2010 178 264 1,69% 1,52%
16-09-2010 260 245 2,65% 1,55%
17-09-2010 227 408 2,29% 2,13%
20-09-2010 217 882 2,14% 1,27%
21-09-2010 270 406 2,70% 2,43%
22-09-2010 223 966 2,32% 2,78%
23-09-2010 221 462 2,24% 2,27%
24-09-2010 191 446 2,13% 1,88%
27-09-2010 307 647 2,51% 2,08%
Średnia 229 605 2,26% 1,85%


Widownia konkurencji w czasie emisji audycji 


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP Info 327 604 3,23%
TVN 24 – Tak jest! 229 605 2,26%
Polsat News 36 333 0,36%


Profil widowni programu



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 50,46% 105

Kobiety 49,54% 96
Wiek 4-9
11

10-15 0,33% 5

16 - 19 0,56% 10

20 - 24 0,64% 8

25 - 29 3,86% 43

30 - 34 8,92% 109

35 - 39 5,69% 80

40 - 44 5,17% 80

45 - 49 7,76% 109

50 - 54 6,67% 81

55 - 59 13,47% 178

60+ 46,29% 237
Wlk. miasta Wieś 6,07% 16

< 50 tys. 34,52% 143

50-100 tys. 9,44% 110

100-200 tys. 13,18% 165

> 200 tys. 36,80% 181
Zawód Top management 19,26% 248

Pracownicy średniego szczebla 17,16% 118

Pracownicy fizyczni i rolnicy 9,95% 49

Emeryci 45,71% 183

Inni 7,91% 24
Wykształcenie Podstawowe 19,85% 43

Średnie 46,23% 156

Wyższe 32,96% 288

Inne 0,96% 7


 

Dołącz do dyskusji: Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Morozowski od biedy jeszcze ujdzie ale Sekielski z ta broda, tusza i pogladami to koszmar. Koszmarem jest tez Pohanke ciagle przerywajaca rozmowcom, patrzaca w dol albo na sufit rzadko w oczy,Drugim do wymiany jest Rymanowski robiacy z normalnych wypowiedzi sensacje.Sa wspaniali pozostali tacy jak Pan Kajdanowicz,pani Werner,Pani Tadla itd.Moze wkoncu szefostwo podejmie decyzje wsluchujac sie w glosy placacych oplaty za ogladanie wudzow.
0 0
odpowiedź
User
ewa
fajny program" TAK JEST" w TVN 24 o 18.00 każdego dnia-polecam
0 0
odpowiedź
User
vito
Najlepszy jest pan Jarek i pani Dagmara..
20 12
odpowiedź