SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anja Rubik w kampanii własnej kolekcji odzieży Mohito

Pod koniec października zacznie się kampania reklamująca kolekcję ubrań marki Mohito (produkowanych przez LPP) zaprojektowaną przez Anję Rubik. Bohaterką i współautorką reklam jest sama modelka.

Kolekcja odzieży Mohito zaprojektowana przez Anję Rubik ma łączyć miejską nonszalancję i zabawę najnowszymi trendami. Do sprzedaży trafi 14 listopada.

W podobnej stylistyce będzie utrzymana kampania promująca kolekcję, która będzie przebiegać pod hasłem „Anja Rubik x Mohito”. Zdjęcia do reklam wykonano w Nowym Jorku: na dachu z widokiem na panoramę miasta oraz w studiu. Fotografowała Paola Kudacki, a za stylizację i koncepcję artystyczną odpowiadała sama Anja Rubik.

Akcja zacznie się pod koniec października. Będzie prowadzona w prasie („Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Gazeta Świąteczna”, „Twój Styl”, „Gala”, „Glamour”, „InStyle”, „Elle”, „Harper's Bazaar”, „Viva!”, „Viva Moda”, „Fashion Magazine”), internecie (głównie serwisy dla kobiet) oraz na outdoorze (megaboardy w największych miastach).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Mohito.

Dołącz do dyskusji: Anja Rubik w kampanii własnej kolekcji odzieży Mohito

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Zacznij kobieto normalnie jeść bo możesz na Halloween bez przeprania pójść. Jako szkielet.
0 0
odpowiedź
User
Do przedmowcy
Nie znasz sie. Schowaj sie.
0 0
odpowiedź
User
ciekawy case
Zdecydowanie najlepsza polska modelka, z ogromnym sukcesem na świecie w modzie - w kraju jest jedną z bardziej "hejtowanych" osób dosłownie wszędzie. Idąc tym tropem - marki wysokiej mody - mogą panią Anję zatrudniać bez zastanowienia (oczywiście posiadając bardzo głęboooki portfel) - natomiast w przypadku "mody krajowej", sieciówek - ten zabieg wcale tak dobry być może nie jest. Pani Rubik przez 90% społeczeństwa jest nieakceptowalnym typem wychodzonej, zniszczonej i nietypowej-wątpliwej urody. Oczywiście, marka która chce szybko przeskoczyć do wielkiej mody, może taki ruch zrobić ale tym samym stracić pewną część klienteli - pytanie czy przyciągnie nową, zamożniejszą, kupującą w innych zupełnie sklepach. Będę obserwował, może za rok Lidl też zrobi kampanię z panią Rubik:)
0 0
odpowiedź