Anna Bratkowska na czele tradingu w Mediabrands
Do zespołu grupy Mediabrands (należą do niej agencje mediowe UM, Initiative) dołączyła Anna Bratkowska, obejmując funkcję trading &investment director oraz head of Magna (grupa negocjacyjna). Jej zespół wzmocniła także Małgorzata Wołyńska jako head of TV investment.
Bratkowska będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie i zarządzanie procesami w zakresie budowania i realizacji strategii negocjacyjnej oraz dywersyfikację źródeł przychodów grupy. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem, odpowiedzialnym za realizację polityki kosztowej i negocjacyjnej klientów agencji UM, Initiative oraz Reprise.
- Anna ma ogromne doświadczenie w obszarze tradingowym i negocjacyjnym. Jestem przekonana, że wniesie do naszej grupy nową energię, dzięki której odpowiemy na wszystkie wyzwania, przed którymi obecnie staje rynek reklamowo-marketingowy - mówi Monika Bronowska, CEO Mediabrands CEE.
Anna Bratkowska dołączyła także do zespołu zarządu operacyjnego Mediabrands, skupiającego top managerów tej grupy. W strukturach Mediabrands będzie raportowała bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.
Zespół tradingowy Mediabrands wzmocniła także Małgorzata Wołyńska, która objęła nowe stanowisko head of TV investment. W zespole blisko współpracuje z Piotrem Borusiewiczem, TV dDirectorem.
Ostatnio Anna Bratkowska związana była z Publicis Media, gdzie od 2015 r. pełniła funkcję commercial directora. Pracowała przy obsłudze tradingowej większości klientów tej grupy, w tym m.in. L’Oreal Polska, Grupy Żywiec, Storck, Allegro, Banku Millenium, GSK, Credit Agricole i Agata Meble. Poprzednio pracowała w strukturach GroupM, m.in. jako trading director Maxusa.
Małgorzata Wołyńska ma blisko 20-letnie doświadczenie pracy w agencji mediowej. Przez większość swojej kariery zawodowej była związana z agencjami grupy Publicis. Pracowała w zespołach planowania mediów, TV buyingu, searchu oraz zakupu programatycznego.
Dołącz do dyskusji: Anna Bratkowska na czele tradingu w Mediabrands