Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine
W internecie i prasie trwa wizerunkowa kampania marki Yoskine. Akcja, której głównym elementem jest konkurs, wykorzystuje wizerunek piosenkarki Anny Marii Jopek.
Prowadzona od 12 listopada kampania marki Yoskine opiera się na konkursie w witrynie internetowej yoskine.interia.pl, w którym należy odpowiedzieć na pytanie: Kiedy czujesz się piękna?. Akcję skierowaną do kobiet wspierają działania promocyjne w prasie(Twój Styl, Pani, Kobieta i Życie), w których wykorzystywany jest wizerunek Anny Marii Jopek. Piosenkarka jako ambasadorka marki Yoskine reklamowała ją już w pierwszej połowie bieżącego roku (więcej).
Obecną akcję - zaplanowaną do 2 grudnia - przygotował i realizuje dział ofert multimedialnych Grupy Bauer Media.
Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine