SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Skóra szefową nowego działu Beeffective

Działy kreatywny i strategiczny agencji Beeffective - dotychczas odrębne jednostki agencji - łączą siły pod przewodnictwem strategy director, Anny Skóry. 

Magdalena Firfa i Anna Skóra Magdalena Firfa i Anna Skóra

Anna Skóra z Beeffective związana jest od ponad sześciu lat, z czego przeszło dwa na stanowisku strategy director. Wcześniej kilka lat pracowała w agencji reklamowej Apella, m.in.  jako strategic marketing manager. Była także marketing managerką „Gazety Bankowej”.

Do kierowanego przez Skórę działu strategiczno-kreatywnego przechodzi Magdalena Firfa, creative leader, która wcześniej przez 5 lat zasilała team social firmy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Naszym celem jest zapewnienie klientom konkurencyjnej przewagi na rynku, poprzez kreatywne i strategiczne podejście do projektowania graficznego. Transfer Magdaleny Firfy  to krok do przekształcenia usług kreatywnych jako strategicznych w portfolio Beeffective - mówi Anna Skóra.

- Dzięki jeszcze większej synergii działań kreatywnych i strategicznych głów (w połączeniu oczywiście z ogromnymi możliwości, jakie dają nam aktualnie narzędzia AI) wiem, że powstające już koncepcje kreatywne będą na najwyższym, jak nie na światowym poziomie - dodaje Magdalena Firfa. 

Dołącz do dyskusji: Anna Skóra szefową nowego działu Beeffective

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żaneta
Kogo to obchodzi???
0 1
odpowiedź
User
Qbas
Brawo Aniu!
Gratulacje!
Super się patrzy na Twój rozwój!

pozdro
0 0
odpowiedź