Arena Media agencją Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn.
W ramach współpracy Arena Media będzie odpowiadać m.in. za planowanie, optymalizację oraz zakup kampanii reklamowych offline i online kanałów TV Puls i PULS 2, pasma „Puls Kids”, będzie również wspierać Telewizję Puls w niestandardowych działaniach reklamowych oraz w planowaniu strategii promocyjnej firmy.
- W Telewizji Puls stawiamy na ciągły rozwój, relacje z widzem i inwestujemy w produkcje własne. Uzupełnieniem tych działań ma być współpraca z agencją mediową, która wesprze nas w efektywnym dotarciu do docelowych grup naszych widzów oraz w budowaniu i wzmacnianiu naszego brandu. Wybraliśmy agencję mediową Arena Media, której oferta była najlepsza i najbliższa strategii Telewizji Puls, wygrało również doświadczenie i know how tej agencji - powiedział Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.
Arena Media przejmuje część działań od MediaIn, który od marca 2017 roku obsługiwał Telewizję Puls w zakresie planowania i realizacji kampanii online. MediaIn jako dom mediowy nadal będzie współpracować z Telewizją Puls przy niestandardowych projektach branded contentowych, sponsorskich i digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Arena Media agencją Telewizji Puls