Artegence zajmie się obsługą Volkswagena w internecie
Agencja Artegence wygrała przetarg Volkswagen Group Polska na obsługę marki Volkswagen w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.
Poza standardowymi działaniami online, jak kreacja i wdrażanie kampanii internetowych, Artegence będzie zarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki Volkswagen. Agencja będzie jednocześnie pracować z klientem nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów, w oparciu o digital customer journey.
- Jesteśmy w trakcie historycznej zmiany rynku motoryzacyjnego. Nowe technologie pojawiają się niemalże każdego dnia w samochodach Volkswagena. Tak dynamiczny rozwój wymaga precyzyjnych działań, błyskawicznie podejmowanych decyzji oraz opierania się na twardych, dokładnych danych. Wybór agencji Artegence daje nam poczucie, że naszym partnerem zostali profesjonaliści z bardzo wysokimi kompetencjami jeżeli chodzi o Big Data oraz machine learning. A to zdecydowanie obszary, które nadal zamierzamy rozwijać. Ponadto nasi partnerzy z Artegence dobrze rozumieją naszą markę, jej specyfikę oraz sposób myślenia - komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Firmy nie ujawniają liczb i nazw agencji uczestniczących w przetargu, nie zdradzają również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Artegence zajmie się obsługą Volkswagena w internecie