SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii OFF Festival

Organizatorzy 15. OFF Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek - twórca i dyrektor artystyczny OFF-a - występuje w niej w roli kaznodziei-dziwaka. Działania pod hasłem „Przybywajcie!" przygotowała agencja reklamowa Brasil.

Od grudnia w internecie, stacjach radiowych i kinach startuje kampania promocyjna 15. OFF Festivalu. Główną postacią kampanii jest twórca katowickiego wydarzenia, Artur Rojek. Artysta wciela się w rolę psychodelicznego guru, który zaprasza na OFF Festival hasłem „Przybywajcie!".  

- Chcemy, by przyszłoroczny, jubileuszowy festiwal był wyjątkowy. I taka też jest kampania przygotowana przez Brasil. Zależało nam, by materiały promujące były kolorowe, nowoczesne, pełne radości i... zaskakujące. Podobnie jak samo wydarzenia. Wcieliłem się w rolę szalonego guru również w komentarzu do rzeczywistości – tej offline i online. Dzisiaj wiele osób do nas mówi z małych, średnich dużych ekranów.  Ja mówię: przybywajcie na OFF-a. Tu jest muzyka i my jesteśmy o muzyce - mówi Artur Rojek, twórca i dyrektor artystyczny OFF Festivalu. 

Kazanie Rojka promuje OFF Festival

W filmie promocyjnym słychać mowę, której intonacja przypomina kazanie. Zamiast słów jest jednak „Bla, bla, bla…”. Wirtualne tło jest złote i fioletowo-różowe z motywami aureoli, piramidy, kielicha, oka oraz światła. Inspiracją do video były m. in. ezoteryczne kanały na platformie Youtube.

Za kreację, a także produkcję filmu promocyjnego, spotów i wielkoformatowych reklam na nośniki zewnętrzne odpowiada agencja reklamowa Brasil.

15. edycja OFF Festivalu odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia 2022 r. w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach.

Dołącz do dyskusji: Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii OFF Festival

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wychodzę z kina
Nergal już był. Lins też już była. Rojek, musisz się bardziej postarać, jak chcesz zwiększyć zasięgi.
Naprawdę aż tak kiepskiej muzyki trzeba się spodziewać, żeby ją trzeba było promować przez tak wtórne akcyjki?
To kontrowersyjne sacro-polo jest tak wtórne i kolorowe jak filmiki o robieniu blatów z drewna i żywicy epoksydowej...
odpowiedź
User
Peter&Jo
Poroiło mu się w głowie!
odpowiedź
User
normalna
Trzeba być imbecylem, żeby uznać to za obrazę. Choć najpierw trzeba byłoby uznać za obrażające przejęcie starożytnych symboli przez chrześcijaństwo.
odpowiedź