Atrapy lawet w ambientowej kampanii OC w PZU
Rozpoczęła się ambientowa odsłona kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję w dziewięciu największych miastach realizuje agencja Glob Media.
W ramach ambientowej odsłony kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU po wybranych miastach jeżdżą atrapy lawet i samochodów zastępczych w asyście lawet i samochodów zastępczych PZU Pomoc. W ten sposób akcja nawiązuje do reklam ATL tej oferty, w których takie atrapy mają podkreślić kontrast między usługami PZU a innych ubezpieczycieli (więcej na ten temat).
Akcja rozpoczęła się 6 września i przez trzy tygodnie będzie realizowana kolejno w dziewięciu największych miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Szczecinie i Lublinie. Za kreację i przeprowadzenie akcji odpowiada agencja Glob Media.
Dołącz do dyskusji: Atrapy lawet w ambientowej kampanii OC w PZU