Auchan wprowadza w pełni interaktywną zdigitalizowaną gazetkę
Sieć sklepów Auchan Polska wprowadza w pełni interaktywną digitalną gazetkę promocyjną. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online.
Gazetka Auchan zawiera nowe sekcje tematyczne oraz treści kulinarne w postaci wideo, które mają ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych.
- Klienci dokonują dziś coraz bardziej świadomych zakupów, dlatego od sklepów oczekują aktualnych informacji dotyczących oferty, w tym akcji promocyjnych. Dokonując zakupowych wyborów chętnie sięgają po gazetki, a znakiem czasów, coraz częściej do ich wersji elektronicznych. Tym bardziej nas cieszy, że w naszej pierwszej na rynku interaktywnej gazetce znajdą nie tylko informacje o aktualnych promocjach, ale także więcej treści, dużo inspiracji, oraz możliwości bardziej zaangażowanego i efektywnego korzystania z tej formy gazetki. Jestem przekonana że nasi klienci dostaną nie tylko niezbędne informacje o produktach, których szukają ale także będziemy dla nich inspiracją w kulinarnych przygodach jednocześnie znacząco poprawimy przyjemność z robienia zakupów - mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Polska.
Interaktywna gazetka Auchan ma nową funkcjonalność – została zintegrowana z usługą e-commerce. Dzięki temu już z poziomu gazetki, podczas jej przeglądania można wybrane produkty kupić klikając w link zamów on-line przekierowujący do karty produktu na stronie zakupy.auchan.pl.
W gazetce pojawiły się interaktywne elementy, które zachęcają do interakcji – wystarczy kliknąć w nie, aby przejść na bloga Auchan lub na stronę z przepisami. Interaktywna gazetka zawiera też nowe sekcje tematyczne, w których klienci znajdą zróżnicowaną treść także na temat samych produktów np. coraz szerszego asortymentu marki własnej Pewni Dobrego.
Interaktywna gazetka dostępna będzie obecnie dwa razy w miesiącu, od września 2024 r. każde wydanie będzie miało formę interaktywną.
Dołącz do dyskusji: Auchan wprowadza w pełni interaktywną zdigitalizowaną gazetkę