SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aviva: cztery agencje walczą o globalny budżet medialny

Cztery domy mediowe będą rywalizować o globalny budżet medialny firmy Aviva.

Z ośmiu agencji, które zgłosiły chęć udziału w przetargu na warty około 200 milionów euro budżet, w rywalizacji pozostały Maxus, Carat, OMD oraz Initiative.

Ubezpieczeniowy gigant we wrześniu tego roku postanowił zrewidować swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów. Celem jest konsolidacja medialnych budżetów firmy z poszczególnych rynków i zatrudnienie jednej agencji, która przejęłaby obowiązki na skalę globalną.

Aviva działa na 28 międzynarodowych rynkach, na których współpracuje obecnie z domami mediowymi należącymi do wszystkich pięciu największych na świecie holdingów reklamowych.

  • Więcej informacji:
  • Aviva

Dołącz do dyskusji: Aviva: cztery agencje walczą o globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl