SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Finalistka "Top model" w kampanii Avon wspierającej społeczność LGBTQIA+ „Piękno Bycia Sobą”

Avon Polska razem z Kampanią Przeciw Homofobii ruszają z kampanią społeczną „Piękno Bycia Sobą", której celem jest wsparcie osób ze społeczności LGBTQIA+.  Organizacje zaprosiły do inicjatywy znane osoby,  do których wysłały symboliczną tęczową wstążkę, by poprzez jej przypięcie mogły w łatwy sposób okazać wsparcie całej społeczności i zachęcić innych do podobnego manifestu. W kampanii udział bierze m.in Julia Sobczyńska - modelka, finalistka polskiej edycji „Top Model".

Julia Sobczyńska, fot. Instagam.com Julia Sobczyńska, fot. Instagam.com

W związku z trwającym Miesiącem Dumy, Avon Polska razem z Kampanią Przeciw Homofobii ruszają w mediach społecznościowych z akcją pro-bono „Piękno Bycia Sobą”. Hasło kampanii nawiązuje do idei łączącej obie organizacje, według której piękno nie ma jednej definicji, formy czy wzoru. Jest nim bycie sobą, a stojąca za autentyczną postawą różnorodność, wzbogaca świat.

Symbolem inicjatywy jest tęczowa wstążeczka - wyraz solidarności i wsparcia dla społeczności LGBTQIA+. Dodatkowo, w czerwcu Avon oferuje specjalny zestaw kosmetyków, z którego całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na działalność statutową KPH.

Julia Sobczyńska w akcji „Piękno Bycia Sobą”

Avon Polska razem z Kampanią Przeciw Homofobii rzapraszają znane i lubiane osobistości związane z kulturą i sztuką, telewizją i filmem, a także twórców internetowych do przyłączenia się do inicjatywy poprzez przypięcie symbolicznej tęczowej wstążki na znak wsparcia dla społeczności LGBTQIA+.

Jedną z osób, która przyłączyła się do akcji,  jest Julia Sobczyńska – międzynarodowa modelka, finalistka polskiej edycji „Top Model”, która otwarcie mówi o swojej orientacji seksualnej oraz związku z narzeczoną.

- Zdecydowałam się dołączyć do akcji, bo mogę w taki sposób przyczynić się do tego, że osoby LGBT poczują się pewniej w swoim otoczeniu. Sama identyfikuje się z tęczową społecznością, a wspieranie jej jest dla mnie bardzo istotną kwestią – skoro mam głos, który dociera do szerszej publiki to chcę to wykorzystać możliwie jak najlepiej. W ten sposób pokazuje im, że nie są sami – mówi Julia Sobczyńska.

Dołącz do dyskusji: Finalistka "Top model" w kampanii Avon wspierającej społeczność LGBTQIA+ „Piękno Bycia Sobą”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dsfdgfhh
co to za szpadel ??
7 4
odpowiedź
User
good
LGBT to już wiem, ale to AI+ to chodzi o sztuczną inteligencję? Szkoda, że celebyryci i firemki nie promują np osób wykluczonych, np autyzm, zespół Downa...
11 5
odpowiedź
User
ddr
co z garbatymi, łysymi i tymi z długim nosem ? p.s. - to jest zwyciężczyni top model? wygląda jak oderwana od pługu...
6 4
odpowiedź