SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądź na Igrzyskach szybciej niż Bolt” w promocji Visa (wideo)

Pod hasłem „Bądź na Igrzyskach Olimpijskich szybciej niż Bolt” rozpoczęła się loteria promująca płatności kartami Visa. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi i dom mediowy MEC.

W loterii „Bądź na Igrzyskach Olimpijskich szybciej niż Bolt” mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej (również w internecie) którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce. Następnie trzeba to zarejestrować - w serwisie visa.pl, za pośrednictwem komunikatora internetowego, aplikacji Visa Widget na komputer lub aplikacji Visa PL na smartfony i tablety.

Wszystkie zgłoszenia w każdym tygodniu uczestniczą w losowaniu dwóch wyjazdów na ceremonię zamknięcia Igrzysk Olimpijskich London 2012 oraz dwóch telewizorów Panasonic Smart Viera. Dodatkowo do wygrania jest codziennie siedem przedpłaconych kart Visa o wartości 300 zł każda, a dla osób korzystających też z usługi Visa cash back - 70 smartfonów Samsung Galaxy S II.
 


Promocję - rozpoczętą 2 kwietnia, a zaplanowaną na 10 tygodni - wspiera kampania reklamowa z udziałem Usaina Bolta, który występuje też w wizerunkowej reklamie Visa związanej z olimpiadą (zobacz ten spot). Działania reklamowe obejmują telewizję (spoty 20- i 10-sekundowe), radio (spoty 30-sekundowe w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych), prasę (tygodniki opinii i magazyny shoppingowe), internet (m.in. reklamy video i display na największych portalach, reklamy mobilne) oraz punkty sprzedaży. W niektórych reklamach - w prasie, w placówkach detalicznych i materiałach promocyjnych dla banków - znajdują się dwuwymiarowe kody kreskowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Bądź na Igrzyskach szybciej niż Bolt” w promocji Visa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl