SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

Zaczęła się nowa kampania z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca aplikację mobilną Banku Millennium. Reklamy podkreślają jej zalety w sezonie wakacyjnym.

Reklama Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego Reklama Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego

W spocie Radosław Kotarski opowiada, że kiedy płynie się żaglówką, kierunek rejsu zależy nie tylko od wiatru, lecz również sterowania łódką przez załogę. Podobną swobodę mają użytkownicy aplikacji mobilnej oferowane z Kontem 360˚ w Banku Millennium.

Reklamy podkreślają, że aplikacja umożliwia płatności telefonem oraz wykupienie przed podróżą zagraniczną ubezpieczenia świadczonego przez Ergo Hestię.

W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego reklamowana była pożyczka gotówkowa, a we wcześniejszej - Konto 360˚.

 

Działania reklamowe Banku Millennium obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację reklam banku odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - agencja Isobar Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OO21
Tak nie znoszę tego człowieka i tych żałosnych grafomańskich tekstów w reklamach że przeniosłem konto z Millenium, a co!
0 0
odpowiedź
User
@OO21
Myślę, że to nasz jedyny sposób na obronę. Ja też stamtąd uciekłem. Tak samo pożegnałem się z Play, gdy zaczął Wojewódzkiego z Renulką pokazywać.
0 0
odpowiedź
User
drum
jak widzę tego wystudiowanego gogusia recytującego te swoje infantylne teksty to mi flaki przewraca... serio Bank Millenium uważa, że dzięki niemu te reklamy są OK?
0 0
odpowiedź