Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną z Adamem Małyszem
Pod hasłem „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” Bank Pocztowy promuje płatności z użyciem karty wirtualnej. W kampanii bierze udział Adam Małysz.
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną.
Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają 6 tygodni.
Klienci Banku Pocztowego od czerwca br. mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard.
- Kampania reklamowa Karty Wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej - komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor departamentu marketingu i analiz biznesowych Banku Pocztowego.
Bank Pocztowy rozpoczął również akcję mailingową, sms-ową oraz komunikację w Bankowości Internetowej do Klientów banku. Dodatkowo materiały reklamowe kierują klientów na dedykowany akcji Landing page.
Bank Pocztowy w zakresie planowania oraz zakupu mediów współpracuje z domem mediowym Effective Media Solutions.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualną z Adamem Małyszem