Banki słabo dbają o klientów w sieci
Czołowe banki słabo prezentują się jeśli chodzi o internetowąobsługę klientów.
Do takiego wniosku doszła firma Talisma, specjalizująca się wusługach skierowanych do internetowych klientów.
W swoim badaniu zadała ona w listopadzie zeszłego roku 50czołowym bankom pytania przez internet, dotyczące sposobu założeniakonta oraz rodzajów produktów i usług dostępnych dla indywidualnychklientów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Okazało się, że ponad 1/3 banków w ogóle nie odpowiedziała nawiadomości e-mail dotyczące wymienionych kwestii. Niemal wszystkie(96 procent) nie oferowały czatu na żywo, za pomocą któregoużytkownik mógłby otrzymać szybką odpowiedź.
Zamiast elastycznej bazy wiedzy, powszechną praktyką stosowanąprzez banki w sieci jest jedynie statyczny dział FAQ (FrequentlyAsked Questions - Najczęściej Zadawane Pytania).
Talisma podkreśla, że aby podtrzymać swoją rynkową pozycję iprzyciągnąć nowych klientów, banki muszą zaoferować im szerokizakres miejsc w sieci, poprzez które mogliby się z nimikontaktować. Poza tym, wobec rosnącej w szybkim tempie popularnościbankowości internetowej, odpowiedzi na pytania użytkowników musząbyć szybkie i precyzyjne.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Banki słabo dbają o klientów w sieci