Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w2009 r.
Portal finansowy Bankier.pl szacuje, że jego ogólne wpływy z siecireklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008 roku.Jednocześnie spółka poinformowała o podpisaniu ostatnich umów tegotypu na bieżący rok, ze spółką ARBOmedia Polska, o łącznej wartości4,89 mln zł.
Całkowita wartość kontraktów zawartych z ARBOmedia Polska będziezależna od pozycji serwisów Bankier.pl i serwisów spółek zależnychna rynku mediów internetowych. "Zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iżminimalna wartość kontraktów wyniesie 4.887.500 zł" - głosikomunikat.
ARBOmedia Polska Sp. z o.o. jest spółką organizującą wiodącąsieć reklamową na polskim rynku internetowym.
"Jednocześnie zarząd Bankier.pl SA informuje, iż wraz zpodpisaniem opisanych powyżej umów zakończony został procesnegocjacji kontraktów z sieciami reklamowymi na 2009 rok dla witrynz grupy kapitałowej Bankier.pl SA. Na podstawie wszystkichzawartych umów zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iż ogólne wpływy zsieci reklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008roku" - czytamy dalej w komunikacie.
Narastająco w I-III kw. 2008 roku grupa Bankier.pl miała 2,20mln zł zysku wobec 1,88 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 14,77 mln zł wobec 10,55 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w2009 r.