Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl
W grudniu zespół "Gazety Wyborczej" (Agora) zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem aktorki Barbary Kurdej-Szatan.
Od początku grudnia 2022 r. trwa kampania świątecznej oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za 4 tygodnie. W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników "Wyborczej". Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co 4 tygodnie).
Barbara Kurdej-Szatan w reklamie subskrypcji Wyborcza.pl
Do skorzystania z świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
- Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna i lubiana, ale też wyjątkowo autentyczna postać - mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu "Wyborczej". - To nie pierwsza promocyjna współpraca "Wyborczej" ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch - teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl - dodaje Markowski.
Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu "Wyborczej".
Pod koniec września br. „Gazeta Wyborcza” miała 293,9 tys. subskrypcji cyfrowych. To wzrost rok do roku o 12 proc., ale jednocześnie o ok. 2 tys. mniej niż trzy miesiące wcześniej.
W tym tygodniu sąd umorzył sprawę Barbary Kurdej-Szatan, którą oskarżono w ubiegłym roku o znieważenie funkcjonariuszy Straży Granicznej przez zamieszczenie wpisu na Instagramie. Prokuratura Okręgowa w Warszawie zapowiada, że zaskarży tę decyzję. W listopadzie 2021 roku Kurdej-Szatan w wulgarnych słowach skomentowała zachowanie Straży Granicznej na pograniczu polsko-białoruskim.
Aktorka na przełomie roku zniknęła też z reklam sieci telekomunikacyjnej Play, w których przez prawie 10 lat razem z Maciejem Łagodzińskim grała pracowników salonu sprzedażowego odwiedzanego przez znane osoby. W br. Barbara Kurdej-Szatan pojawiła się jedynie w wizerunkowym spocie dotyczącym finału WOŚP, a w rozpoczętej niedawno kampanii promującej wspólną ofertę Play i UPC Polska nie występuje także Łagodziński, zastąpił go inny aktor.
Dołącz do dyskusji: Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl