Bartłomiej Rams dyrektorem kreatywnym Publicis
Bartłomiej Rams będzie od maja dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Publicis. Natomiast wicedyrektorzy firmy Adam Miecznikowski i Agnieszka Wichracka podzielą się obowiązkami.
Bartłomiej Rams dołączy w maju do agencji reklamowej Publicis, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego. Przez ostatnie cztery lata pracował w agencji Ogilvy, kierując jej działami kreatywnymi kolejno w Warszawie, Kijowie i Budapeszcie, a wcześniej przez pięć lat był zatrudniony jako senior creative w Leo Burnett Polska. Przejście Ramsa do Publicis wiąże się z rezygnacją z funkcji dyrektorów kreatywnych tej agencji przez Iwonę Kluszczyńską i Wojciecha Dagiela.
Z kolei wicedyrektorzy Publicis Adam Miecznikowski i Agnieszka Wichracka podzielą się obowiązkami: Miecznikowski będzie odpowiedzialny za planowanie i doradztwo strategiczne, a Wichracka będzie kierować zespołem account management. Adam Miecznikowski pracuje w firmie od 2000 roku - przez pierwszych osiem lat jako group account director, a Agnieszka Wichracka od 2001 do 2008 roku pełniła w agencji funkcję account directora.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Rams dyrektorem kreatywnym Publicis