SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartłomiej Zarębski dyrektorem marketingu w Stereo.pl

Bartłomiej Zarębski został nowym dyrektorem marketingu oraz członkiem zarządu Stereo.pl.

Zarębski będzie odpowiedzialny w Stereo.pl S.A. za budowanie i efektywne wdrażanie strategii marketingowej firmy, analizę konkurencji i zarządzanie projektami marketingowymi oraz za współpracę z agencjami badawczymi, reklamowymi, domami mediowymi oraz agencją Public Relations.

Bartłomiej Zarębski przez 9 lat związany był z Grupą Onet.pl S.A., gdzie zajmował kolejno stanowiska dyrektora produktu marketingowego, dyrektora zarządzającego oraz członka rady programowej portalu Onet.pl. W latach 2004-2006 był także wiceprezesem stowarzyszenia IAB Polska.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Zarębski dyrektorem marketingu w Stereo.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl