Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym Walk Digital
Od 1 lutego Bartosz Jaroszewski rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji Walk Digital. Dział kreacji zasilili także Paweł Cholewa jako digital art director oraz Kamil Pawłowski jako senior digital copywriter.
Jaroszewski jako digital creative director odpowiada za zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi oraz uczestnictwo w działaniach new businessowych.Ostatnio związany był z OS3, gdzie pracował przez ponad cztery lata, początkowo jako senior art director, by po dwóch latach awansować na dyrektora kreacji. Sprawował nadzór artystyczny nad konceptami kreatywnymi dla klientów agencji. Z agencją rozstał się formalnie z końcem stycznia tego roku.
Bartosz Jaroszewski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w FireFly Creation. Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.
Paweł Cholewa na stanowisku digital art director zajmuje się tworzeniem i realizacją konceptów kreatywnych kampanii. Ostatnio pracował w VML Poland na stanowisku senior art director. Doświadczenie gromadził także w Grey Group Poland, Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR. Z branżą reklamową jest związany od 2005 roku.
Do obowiązków Kamila Pawłowskiego należy opracowywanie idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów. Poprzednio, od 2014 roku pracował w VML Poland jako content creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska senior content creative i copywriter. Karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w TBWA/Tequila.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym Walk Digital