BBC Magazine redukuje managerów
BBC Magazines zamierza zredukować liczbę mangerów w swoim dzialereklamy.
Ruch ten został zapowiedziany w rozesłanym do pracownikówe-mailu przez Petera Phippena, dyrektora zarządzającego BBCMagazines.
Rzecznik prasowy firmy potwierdził istnienie planurestrukturyzacji, dodając jednak, że redukcje personelu są na raziena etapie planowania i konsultacji.
Liczba managerów ma zostać zredukowana z 12 do 4. Personelzostał poproszony o ponowne aplikowanie o pracę po okresiekonsultacji.
Z czterech nowych managerów, dwóch będzie zajmować się działemmiesięczników (m.in. Top Gear i BBC Good Food), jeden tygodnikiemRadio Times, czwarty zaś będzie nadzorował inserty do wydawanychprzez firmę tytułów. Wszyscy podlegać będą bezpośrednio głównemudyrektorowi działu reklamy.
Według Phippena wpływ na podjęte decyzję miał m.in. wzrostsprzedaży reklam online, konsolidacja agencji reklamowych i rosnącenaciski reklamodawców na obniżenie marż i redukcję dublujących sięstanowisk.
BBC przesłało do serwisu Brand Republic oświadczenie, w którymstwierdza, że chociaż decyzja była trudna do podjęcia, firma jestprzekonana, ze zachodzące zamiany pozwolą jej lepiej przystosowaćsię do szybko zmieniających się realiów rynku reklamowego.
Dołącz do dyskusji: BBC Magazine redukuje managerów