„Be moved” - Sony promuje swoją historyczną innowacyjność (wideo)
Sony rozpoczęło ogólnoświatową kampanię wizerunkową „Be moved”, ukazującą dotychczasowe dokonania firmy. Reklamy do akcji przygotowała agencja Wieden + Kennedy.
W kampanii „Be moved” Sony prezentuje się jako firma, która poprzez zatrudnianie osób o tak różnorodnych kompetencjach, jak inżynierowie i artyści, jest w stanie tworzyć przełomowe i innowacyjne produkty. Dlatego też w spocie „Join together” firma zwraca uwagę na bogate spektrum swoich dotychczasowych dokonań - od walkmana, poprzez notebook, skończywszy na aparacie fotograficznym i kamerze filmowej.
Spot miał premierę podczas rozdania dorocznych nagród filmowych Złote Globy. Wystąpili w nim reżyser Spike Lee, aktorzy Quvenzhane Wallis i Grizz Chapman oraz muzyk DJ Cassidy. Za jego kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy.
Kampania „Be moved” ma służyć odbudowaniu wizerunku Sony jako firmy, która tworzy innowacyjne produkty o wysokiej jakości. W latach 90. Japoński koncern był liderem na rynku technologicznym, by z czasem utracić tę pozycję na rzecz Apple i Samsunga. Według ekspertów stało się tak wskutek zaniechań i braku długotrwałej strategii wizji rozwoju, która sprawiła, że firma praktycznie przegapiła moment wejścia na rynek smartfonów i tabletów. Dodatkowo złe zarządzanie sprawiło, że przedsiębiorstwo stało się niedochodowe.
W ub.r. Sony zanotowało jednak lepsze wyniki finansowe - sprzedaż produktów firmy wzrosła o 36 proc. proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: „Be moved” - Sony promuje swoją historyczną innowacyjność (wideo)