Będzie druga edycja reality-show dla puszystych
"Co masz do stracenia?", nowe reality show TV Puls, ogląda średnio 142 tys. osób, zapewniając stacji 1,05 proc. udziału w rynku. Zarząd kanału podjął decyzję o kontynuacji formatu.
Przed rokiem w analogicznym paśmie TV Puls oglądało 94 tysięcy osób. Kanał miał wówczas 0,67 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TV PULS - Co masz do stracenia? | 16-49 | |||
Data | Start time | AMR | SHR % | SHR % |
04-09-2008 | 21:00:15 | 201789 | 1,52% | 1,71% |
11-09-2008 | 21:00:23 | 103856 | 0,79% | 0,73% |
18-09-2008 | 20:59:38 | 126407 | 0,89% | 0,65% |
Średnio (2008) | 141679 | 1,05% | 1,00% | |
Średnio (2007) | 110807 | 0,78% | 0,46% |
Stacja planuje emisję drugiej serii programu. Castingi do niej rozpoczęły się jeszcze przed emisją pierwszego wydania programu na antenie TV Puls.
"Co masz do stracenia?" (oryginalny tytuł "Biggest loser") to format telewizyjny, który był emitowany w Stanach Zjednoczonych, Australii, Wielkiej Brytanii, RPA, Holandii, Brazylii, Indiach, Izraelu oraz Meksyku. Ideą programu jest zmobilizowanie biorących w nim udział otyłych osób, do jak największej utraty wagi. Zawodnicy podzieleni są na dwie drużyny, których członkowie muszą ze sobą współpracować, by wygrywać w cotygodniowych konkurencjach.
Producentem reality show w naszym kraju jest Mastiff Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Będzie druga edycja reality-show dla puszystych