BGK rozpoczął przetarg na obsługę 3 mln zł budżetu mediowego
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na obsługę mediową jego kampanii. Z wybraną agencją będzie pracować rok, a budżet nie może przekroczyć 3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja będzie zajmować się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i tv. Będzie też odpowiadać za współpracę z influencerami i zakup powierzchni reklamowych na blogach.
Do jej zadań należeć będzie przygotowanie oraz realizacja strategii promocji,w tym przygotowanie media planu kampanii reklamowych, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu.
W ramach współpracy wybrana agencja będzie też świadczyć dla BGK usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych oraz organizować raz na kwartał szkolenia na temat nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach itd.
Za te wszystkie działania agencja otrzyma wynagrodzenie w postaci miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji działań.
O wyborze zwycięzcy w 95 proc. zdecyduje wysokość oferowanych upustów na zakup mediów, a tylko w 5 proc. zaproponowana cena za usługi.
Ze zwycięską agencją BGK będzie pracować przez rok od podpisania umowy, a budżet na ten okres wyniesie 3 mln zł brutto. Przetarg trwa do 5 maja.
Obecnie obsługą mediową BGK zajmuje się wybrany w ub.r. dom mediowy Media Group. Agencja ta wygrała przetarg w ub.r. proponując 0,01 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do zakupu mediów.
Dołącz do dyskusji: BGK rozpoczął przetarg na obsługę 3 mln zł budżetu mediowego